Alliance

Уроки зменшення ризику

Тест до уроку 19

Кейс-менеджмент, соціальний супровід клієнта

Вопрос 1/6
Кейс-менеджер припиняє соціальний супровід клієнта в разі, якщо клієнт:

Які типи документації веде кейс-менеджер під час соціального супроводу клієнта?
A. Етична документація;
B. Допоміжна документація;
C. Моніторингова документація;
D. Документація соціального супроводу конкретного клієнта.

Скільки основних етапів включає в себе соціальний супровід клієнта?
Критеріями відбору клієнтів для надання послуг з кейс-менеджменту є:
Згода клієнта на отримання послуг соціального супроводу оформляється письмово?

У ВІЛ-сервісі кейс-менеджмент розуміють як систематичний супровід клієнта з метою:
A. Надання послуг відповідно до індивідуальних потреб;
B. Постановки на диспансерний облік у зв'язку з ВІЛ;
C. Призначення АРВ-терапії та успішного проходження лікування ВІЛ-інфекції.

Поздравляем! Вы завершили этот тест.
К сожалению, Вы не прошли этот тест.
Ваш результат: %
  • Питання