Яка мета мотиваційного консультування?
Консультант, який вибудовує бесіду в стилі МІ:
A. Створює доброзичливу атмосферу взаєморозуміння;
B. Вислуховує клієнта і демонструє йому, що його поведінка неприпустима;
C. Систематизує і структурує висловлювання клієнта, щоб допомогти йому розібратися у власних думках і переживаннях щодо проблеми;
D. Привносить в розмову тільки правильне з його погляду вирішення проблеми, інші варіанти не обговорюються;
E. Залишає за клієнтом право вибору на основі ретельного аналізу того, як краще вчинити;
F. Уникає суперечок, прямого переконання і спроб що-небудь доказати, зменшує опір.
Виберіть серед перерахованих відкриті питання
A. Чи відчуваєте ви страх?
B. Про що ви зараз задумалися?
C. Чи подобається вам ваша робота?
D. Чи правда, що люди вирішують відмовитися від наркотиків через погіршення здоров'я?
E. Розкажіть, будь ласка, що ви знаєте про ВІЛ-інфекцію?
F. Що призводить людей до того, щоб почати піклуватися про своє здоров'я?
Виберіть серед наведених висловлювань консультанта, ті які містять заохочення і підтримку.
A. Досить скаржитись, ваше ниття ні до чого не приведе, пора діяти! Завтра разом йдемо в Центр СНІДу.
B. Ви самі винні в тому, що відбувається, чи не так?
C. Ви зрозуміли, що не самотні. Ви можете бути більш відкритим і довірливим до інших людей.
D. Схоже, у вас досить критичне мислення, і у вас є певні міркування щодо того, чому ви не хочете змінювати ваше життя. Чи могли б ви більш детально поділитися своїми думками?