Приклади заходів стосовно позитивних (або компенсаційних) дій у рамках гендерної державної політики:
A. Недопуск чоловіків до традиційно «жіночих» посад;
B. Недопуск жінок до традиційно «чоловічих» посад;
C. Визначення завдань, цілей або квот участі жінок у видах діяльності чи секторах, де жінки мало представлені;
D. Сприяння доступу жінок до ширших можливостей в освіті, професійному навчанні та зайнятості у «нетрадиційних» для жінок секторах;
E. Сприяння більшому розподілу професійних, сімейних і громадянських обов’язків між чоловіками та жінками тощо.
Об'єктивні чинники, що впливають на уразливість людини – це...
A. Збройні конфлікти;
B. Стихійні лиха;
C. Проживання в місті;
D. Екологічні катастрофи;
E. Необмежений доступ до ресурсів.
На даний момент види, форми і норми консультування визначаються наступними нормативними документами:
A. Законом України «Про консультування»;
B. Законом України «Про соціальні послуги»;
C. Наказом Міністерства соціальної політики «Про затвердження Державного стандарту соціальної послуги консультування».
Згідно з чинним законодавством до переліку соціальних послуг включені:
A. Соціально-побутові послуги;
B. Послуги догляду дома;
C. Паліативно-хоспісний догляд;
D. Соціально-педагогічні послуги;
E. Соціально-медичні послуги;
F. Соціально-економічні послуги;
G. Юридичні послуги;
H. Послуги соціальної профілактики та медіації;
I. Послуги з улаштування в сімейні форми виховання;
J. Інформаційні послуги;
K. Послуги з транспортування;
L. Послуги з відновлення документів;
M. Послуги з виховання;
N. Соціальний супровід/патронаж.
Гендерно-стереотипне уявлення про роль чоловіка у суспільстві:
A. Годувальник;
B. Захисник;
C. Тато;
D. Красунчик.
Які документи доводять існування гендерної нерівності?
A. Міжнародні звіти ООН;
B. Звіт Рівня свободи у світі;
C. Програми політичних партій.
Як правило, формування та реалізація державної гендерної політики базується на основі нормативно-правових документів наступних рівнів:
A. Міжнародного;
B. Національного;
C. Регіонального;
D. Місцевого.
Назвіть фактори ризику інфікування ВІЛ для жінок-СІН:
A. Вживання стимуляторів;
B. Фізіологічні особливості;
C. Вживання алкоголю;
D. Економічна залежність від партнера;
E. Вагітність;
F. Фізичне і психологічне насильство.
Для чого потрібні політики в організаціях?
A. Для відображення основних принципів і цінностей організації;
B. Для допомоги керівнику контролювати процес виконання роботи підлеглими;
C. Для відображення бажань та можливостей всіх членів колективу;
D. Щоб допомогти сформувати поведінку, відповідну цінностям;
E. Для визначення основних стандартів роботи, її якості і методів;
F. Для вимірювання внеску кожного співробітника в загальну справу.
Професійне консультування вимагає дотримання принципів...
A. Гендерної рівності;
B. Гендерної дискримінації;
C. Гендерно-чутливого підходу.
Професійні межі соціальної роботи обумовлені:
A. Професійними вміннями та компетенцією;
B. Ціннісними установками та морально-етичними нормами;
C. Вмінням органічно застосовувати і поєднувати різні форми і методи соціальної роботи;
D. Обов'язками соціального працівника і моделлю прийняття рішень;
E. Неадекватною поведінкою.
Згідно з чинним законодавством до переліку видів соціальних послуг включені:
A. Вуличне консультування;
B. Дистанційне консультування;
C. Онлайн-консультування;
D. Аутріч-консультування;
E. Групове консультування;
F. Приватне консультування;
G. постійне консультування;
H. Кризове консультування.
Ксенофобія – це страх стосовно:
A. Інших
B. Чужих
C. Не своїх
Метою інтервенцій зі збільшення потенціалу є...
A. Дослідження впливу зовнішніх факторів на здоров'я уразливих груп;
B. Рівномірний розподіл між чоловіками і жінками владних повноважень, контролю над ресурсами, процедур прийняття рішень, а також розширення повноважень і сфер компетенції жінок;
C. Подолання гендерної нерівності та дискримінації;
D. Збільшення потенціалу жінок за рахунок зменшення потенціалу чоловіків.
Підготовка загального документа про міжсекторальну взаємодію вимагає наступних дій:
A. Створення робочої групи з числа потенційних партнерів;
B. Розміщення соціальної реклами в ЗМІ;
C. Громадське обговорення;
D. Узгодження з місцевими органами виконавчої влади.