Прикладом гендерно-чутливих інтервенцій може бути...
A. Просування жіночих презервативів;
B. Перенесення консультацій для жінок в зручні для них місця;
C. Робота з парами з питань відповідального батьківства.
Головними інструментами міжсекторальної взаємодії є:
A. Обмін інформацією;
B. Консультації;
C. Соціальний діалог;
D. Публічні дискусії;
E. Різні погоджувальні процедури.
Підготовка загального документа про міжсекторальну взаємодію вимагає наступних дій:
A. Створення робочої групи з числа потенційних партнерів;
B. Розміщення соціальної реклами в ЗМІ;
C. Громадське обговорення;
D. Узгодження з місцевими органами виконавчої влади.
Які нормативно-рольові очікування пред'являються суспільством до жінок-СІН?
A. Ніякі, тому що вони наркомани;
B. Ті ж, що і до жінок в цілому;
C. Такі ж, як і до чоловіків-СІН;
D. Довіра до партнера і підпорядкованість йому, дотримання сімейних цінностей і вірності партнеру, виконання домашніх обов'язків, ролі дружини і матері.
Ксенофобія – це страх стосовно:
A. Інших
B. Чужих
C. Не своїх
Професійне консультування вимагає дотримання принципів...
A. Гендерної рівності;
B. Гендерної дискримінації;
C. Гендерно-чутливого підходу.
Гендерна теорія критикує:
A. Біологічний детермінізм;
B. Статево-рольовий підхід ;
C. Біологічну стать.
Для успішної гендерної політики, окрім так званої «дії зверху» (державної політики), важлива «дія знизу», тобто:
A. Гендерні квоти;
B. Гендерне законодавство;
C. Активність жіночого руху;
D. Активність бізнесу і корпорацій.
Етичні правила і норми міжсекторального співробітництва впливають на:
A. Кількість залучених партнерів;
B. Підвищення ефективності в процесі налагодження взаємодії;
C. Поліпшення спільної діяльності і довіри;
D. Розвиток соціальних служб і установ.
Метою інтервенцій зі збільшення потенціалу є...
A. Дослідження впливу зовнішніх факторів на здоров'я уразливих груп;
B. Рівномірний розподіл між чоловіками і жінками владних повноважень, контролю над ресурсами, процедур прийняття рішень, а також розширення повноважень і сфер компетенції жінок;
C. Подолання гендерної нерівності та дискримінації;
D. Збільшення потенціалу жінок за рахунок зменшення потенціалу чоловіків.
Професійні межі соціальної роботи обумовлені:
A. Професійними вміннями та компетенцією;
B. Ціннісними установками та морально-етичними нормами;
C. Вмінням органічно застосовувати і поєднувати різні форми і методи соціальної роботи;
D. Обов'язками соціального працівника і моделлю прийняття рішень;
E. Неадекватною поведінкою.
Як правило, формування та реалізація державної гендерної політики базується на основі нормативно-правових документів наступних рівнів:
A. Міжнародного;
B. Національного;
C. Регіонального;
D. Місцевого.
Виконавцем соціального замовлення може бути:
A. Державний суб'єкт, що надає соціальні послуги на підставі договору про залучення бюджетних коштів для надання соціальних послуг;
B. Недержавний суб'єкт, що надає соціальні послуги на підставі договору про залучення бюджетних коштів для надання соціальних послуг;
C. Окрема особа, яка працює в сфері соціальної роботи.
Які основні принципи формування системи громадського здоров'я в Україні?
A. Право на здоров'я і охорону здоров'я;
B. Принцип врахування інтересів здоров'я у всіх областях державної політики;
C. Право Міністерства охорони здоров'я самостійно вирішувати проблеми, пов'язані з громадським здоров'ям;
D. Принцип досягнення справедливості стосовно здоров'я;
E. Принцип солідарної відповідальності;
F. Принцип надання всієї необхідної медичної допомоги за місцем реєстрації громадян, включаючи високоспеціалізовану допомогу;
G. Принцип доказовості та економічної доцільності.
Які показники оцінюють стан громадського здоров'я?
A. Захворюваність;
B. Валовий дохід;
C. Смертність;
D. Ліквідність;
E. Інвалідність.