Пошук
Перефразовування дозволяє консультанту:
A. Дати клієнту корисну пораду;
B. Продемонструвати клієнту, що його розуміють;
C. переконатися, що консультант правильно зрозумів думки і почуття клієнта.
Мета активного слухання:
A. Активно задавати питання;
B. Створити атмосферу довіри;
C. Допомогти клієнту висловити свої думки;
D. Використовувати паузи у розповіді клієнта для того, щоб висловити свою думку;
E. Допомогти клієнту висловити свої почуття;
F. Продемонструвати увагу до клієнта, розуміння сказаного ним і його почуттів;
G. Перевірити, чи зрозумів клієнт інформацію, надану консультантом.
Мінімальні заохочуючі репліки:
A. «Так - так»;
B. «Ні, в жодному разі»;
C. «Угу»;
D. «Ні в якому разі»;
E. «Продовжуйте».
Відзеркалення це: