Alliance

Особливості консультування

Вниз Всі курси

Кваліфікаційний тест курсу.

Вопрос 1/27
У процесі консультування консультант приділяє увагу тільки тому що говориться – ним і клієнтом:

Невербальне спілкування:
A. Відволікає від теми консультації;
B. Дозволяє зрозуміти стан і ставлення клієнта;
C. Дозволяє продемонструвати клієнтові розуміння і підтримку.

Оптимальна відстань між клієнтом і консультантом:
Оптимальне розташування клієнта і консультанта:
Робочий стіл між клієнтом і консультантом:

В ефективному консультуванні обов'язково використовуються:
A. Відкриті питання;
B. Закриті питання;
C. Уточнюючі питання;
D. Навідні питання.

У консультуванні перевагу потрібно віддавати закритим і уточнюючим питанням, щоб дізнатися все, що потрібно консультанту:
Використання відкритих питань затягує час консультації:
Якщо клієнт задумався, почувши питання, потрібно допомогти йому відповісти:
Емпатичне слухання - це:

Перефразовування дозволяє консультанту:
A. Дати клієнту корисну пораду;
B. Продемонструвати клієнту, що його розуміють;
C. переконатися, що консультант правильно зрозумів думки і почуття клієнта.

Мета активного слухання:
A. Активно задавати питання;
B. Створити атмосферу довіри;
C. Допомогти клієнту висловити свої думки;
D. Використовувати паузи у розповіді клієнта для того, щоб висловити свою думку;
E. Допомогти клієнту висловити свої почуття;
F. Продемонструвати увагу до клієнта, розуміння сказаного ним і його почуттів;
G. Перевірити, чи зрозумів клієнт інформацію, надану консультантом.

Мінімальні заохочуючі репліки:
A. «Так - так»;
B. «Ні, в жодному разі»;
C. «Угу»;
D. «Ні в якому разі»;
E. «Продовжуйте».

Відзеркалення це:

Консультування - творчий процес, який не має визначених етапів:
У процесі консультування говорить консультант, клієнт слухає і запам'ятовує:

Обов'язкові етапи консультування:
A. Встановлення дружніх відносин з клієнтом;
B. Створення комфортної обстановки, встановлення контакту;
C. Збір інформації про проблему і життєву ситуацію клієнта;
D. Аналіз відносин у батьківській родині клієнта;
E. Надання інформації по темі консультації;
F. Знайомство з результатами медичних обстежень клієнта;
G. Обговорення можливих варіантів дій;
H. Вихід з контакту.

Що робить консультант на першому етап консультування:
A. Надає клієнту інформацію;
B. З'ясовує життєву ситуацію клієнта;
C. Встановлює контакт з клієнтом;
D. Повідомляє про конфіденційність.

Якщо консультант «втягнувся» у близькі стосунки з клієнтом, краще передати його іншому консультанту:
Проявом опору клієнта може бути:
Консультантом, що проявляє надмірну опіку, клієнт швидко починає маніпулювати:

Основні принципи консультування:
A. Кожна людина важлива, цінна і заслуговує поваги;
B. Консультант відповідає за те, щоб клієнт прийняв правильне рішення;
C. Консультант бере на себе відповідальність за те, щоб клієнт змінив свою поведінку;
D. Кожна людина має право вибирати цінності і цілі;
E. Розподіл відповідальності клієнта і консультанта;
F. Консультант підштовхує клієнта до прийняття правильного рішення.

Головна мета консультування:
Консультування може проводити тільки фахівець, який має психологічну освіту:
Консультант може запропонувати організаційну допомогу для вирішення проблеми при...
Консультування нічим не відрізняється від дружньої бесіди:
Консультування може проводити будь-яка людина, що має життєвий досвід:
Вітаємо! Ви завершили цей тест.
На жаль, Ви не пройшли цей тест.
Ваш результат: %